27 Nisan, 2013

Kapadokya'da balon turu, sonunda


İlk defa lise yıllarımda gittiğim Kapadokya bölgesine uzun zamandır tekrar gitmeyi düşünüyordum. 19-22 Nisan tarihleri arasında İzmir acentası Ebruli Tur'un düzenlediği gezi buna vesile oldu. Sevgili dostum Koray'ın (Yarbanabiryolculuk) rehberliğini - fazlaca başarılı bir şekilde - yaptığı gezide, bölgenin olmazsa olmazı balon turunu da yaptım.

Havanın kapalı ve sisli olduğu bir gündü, o yüzden gündoğumundaki o "büyülü ışık"ı tecrübe etme şansımız olmadı. Ama yine de harika bir deneyimdi. Bölgede tipik olarak bulunan sıradışı yeryüzü şekillerinin eğlenceli balon görüntüleriyle birleşmesiyle oluşan manzaralar beni oldum olası etkilemiştir. Dünya gözüyle görmüş oldum :)

Buyurun fotoğraflar:
















2 yorum:

Dreamtime dedi ki...

Balon için gidicem tekrar vallahi.

nigra dedi ki...

Şu son olaydan sonra yorumunuzu tekrar alalım Dreamtime hanım :) http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23324163.asp